Teksa janë publikuar detaje rrëqethëse të momenteve të fundit të fluturimit 8432 të Azerbajxhanit, i cili u rrëzua të mërkurën në Aktau, anëtaret e ekuipazhit që bën çmos për të shpëtuar pasagjerët deri në momentin e fundit po nderohen si heronj.
Azerbajxhani Airlines publikoi emrat e pesë anëtarëve të ekuipazhit, duke identifikuar Igor Kshnyakin dhe Aleksandr Kalyaninov si pilotë dhe Hokuma Aliyeva, Zulfugar Asadov dhe Aydan Rahimli si stjuardesa.
Sipas linjës ajrore, në avionin Embraer 190 ishin 37 shtetas azerbajxhanas, gjashtë nga Kazakistani, tre nga Kirgistani dhe 16 shtetas rusë.
Një total prej 29 pasagjerësh i mbijetuan përplasjes, ndërsa 38 humbën jetën ndërkohë që pilotët u përpoqën të bënin një ulje emergjente pranë qytetit të Kazakistanit Aktau.
Burimet e qeverisë së Azerbajxhanit kanë konfirmuar ekskluzivisht për Euronews se ishte një raketë ruse tokë-ajër ajo shkaktoi rrëzimin.
Sipas burimeve, raketa qëlloi në Fluturimin 8432 gjatë aktivitetit ajror të dronëve mbi Grozny dhe copëzat goditën pasagjerët dhe ekuipazhin e kabinës ndërsa shpërtheu pranë avionit në mes të fluturimit.
Burime qeveritare i kanë thënë Euronews se avioni i dëmtuar nuk u lejua të ulej në asnjë aeroport rus pavarësisht kërkesave të pilotëve për një ulje emergjente dhe u urdhërua të fluturonte përtej Detit Kaspik drejt Aktau në Kazakistan.
Sipas të dhënave, sistemet e navigimit GPS të avionit u bllokuan përgjatë rrugës së fluturimit mbi det.
Kapiteni Kshnyakin, oficeri i parë Kalyaninov dhe kryestjuardesa Aliyeva humbën jetën teksa avioni u rrëzua, ndërsa dy stjuardesat e tjera, Asadov dhe Rahimli, thuhet se mbijetuan po trajtohen në spital.
Familja e Aliyeva-s, stjuardesës që vdiq në aksident, i bëri homazhe asaj, duke thënë se “ajo gjithmonë na thoshte të jemi krenarë për të”.
Zëri i Aliyeva mund të dëgjohet në një video rrëqethëse të filmuar nga një pasagjer në mes të fluturimit, në të cilën ajo dëgjohet duke u përpjekur të ngushëllojë kabinën.
Familja e saj i tha agjencisë së lajmeve APA se Aliyeva kishte punuar për Azerbajxhani Airlines që nga viti 2016, ishte një “person i gëzuar” dhe studionte drejtësi përpara se të vendoste të bëhej stjuardesë.
“Ajo kishte vizituar shumë vende dhe gjithmonë na thoshte të jemi krenarë për të. Një herë, pasi u kthye nga një udhëtim, ajo tha se aeroplani i tyre për pak sa nuk u rrëzua… Kësaj radhe, përplasja ndodhi dhe vajza ime nuk mundi të mbijetonte”, tha familja e Aliyeva.
Kapiteni Kshnyakin kishte një përvojë fluturimi prej mbi 15,000 orësh, nga të cilat 11,200 orë si kapiten, sipas Azerbajxhanit Airlines.
Ai dhe oficeri i parë Kalyaninov shfaqën aftësi të jashtëzakonshme ajrore, sipas ekspertëve, pasi arritën të fluturonin avionin e goditur përtej Detit Kaspik dhe të rrëzoheshin vetëm 3 kilometra larg pistës së aeroportit Aktau.
Bazuar në pamjet e vendit të rrëzimit dhe rrënojave të aeroplanit, ekspertët e aviacionit arritën në përfundimin se stabilizatori horizontal i majtë i Embraer 190 duket se është shpuar nga copëza dhe se avioni humbi shumicën e sistemeve hidraulike, duke përfshirë kontrollin e timonit.
Nga videot e analizuara, ekspertët tregojnë se pilotët ishin të detyruar të ndryshonin shpejtësinë e avionit, duke u ulur për të fituar shpejtësi dhe duke u ngjitur për të ngadalësuar për të qenë në gjendje të drejtonin aeroplanin.
Azerbajxhani Airlines i tha agjencisë së lajmeve Azerbajxhan Trend se inspektimi i fundit teknik i plotë i avionit u krye tetorin e kaluar.
Sipas linjës ajrore, avioni Embraer 190, i regjistruar si 4K-AZ65 dhe i prodhuar në vitin 2013, kishte përfunduar gjithsej 9,949 ulje dhe kishte grumbulluar rreth 15,257 orë fluturimi para rrëzimit.