Pak javë më parë, Gjykata e Lartë e këtij vendi hoqi ndalimin e miratuar më parë për reklamimin e lojërave të fatit përmes TV dhe internetit. Gjykata arriti në përfundimin se ndalimi nuk kishte bazë ligjore apo kushtetuese. Për më tepër, Gjykata urdhëroi rregullatorin të gjente një ekuilibër midis lirisë së garantuar të biznesit të kompanisë, organizatorit dhe mbrojtjes së konsumatorit, lojtarit.
Ndër kufizimet e hequra është heqja e ndalimit ekzistues të mëparshëm për praninë e personazheve të famshëm (influencers) në reklama, gjë që gjykata e vlerësoi si shkelje të lirisë së fjalës.
Vendimi sjell një ndryshim të madh për të gjithë industrinë e marketingut dixhital, duke treguar nevojën për rregullim proporcional të aktiviteteve të biznesit.
Vendimet kryesore të Gjykatës së Lartë:
– Ndalimi i reklamimit nga organizatorët e lojërave të fatit është shpallur antikushtetues dhe i paligjshëm.
– U hoq kufizimi që pengonte të famshmit të merrnin pjesë në reklama, duke mbrojtur parimin e lirisë së fjalës.
– Reklamimi në internet tashmë do të bëhet në Spanjë pa ndalime, në përputhje me standardet më të larta për mbrojtjen e të miturve dhe grupeve të ndjeshme shoqërore.
– Vendimi – aktgjykimi është i një rëndësie të veçantë edhe për Serbinë, sepse ashtu si vendet e tjera, edhe kandidatët për anëtarësim duhet të harmonizojnë legjislacionin e tyre me ligjin e BE-së.
Gjykata vuri në dukje se ndalimet e mëparshme ishin pa bazë ligjore, si në nivel kombëtar ashtu edhe në BE, dhe se rregulloret duhet të harmonizohen me parimet e lirisë për të ofruar shërbime, pa kufizime të panevojshme biznesi.
Ky vendim jo vetëm që garanton lirinë e operimit për operatorët e lojërave të fatit, por gjithashtu vendos standardet më të larta për rregulloret e ardhshme në këtë dhe fusha të ngjashme në BE dhe në vendet kandidate./abcnews.al