Për herë të parë në pothuajse 60 vjet, ish-gjigandi i telefonisë celulare Nokia po ndryshon logon e saj të famshme. Një javë para fillimit të Kongresit Botëror në Barcelonë, kompania prezantoi jo vetëm një logo të re, por edhe një strategji.
“Kishte një lidhje me telefonat inteligjentë dhe sot ne jemi në fakt një kompani e teknologjisë së biznesit,” tha CEO Pekka Lundmark në një intervistë me Reuters.
Pasi mori përsipër kompaninë e atëhershme me probleme financiare në vitin 2020, Lundmark paraqiti një strategji trefazore: rivendosje, përshpejtim dhe shkallëzim. Me fazën e pushimit tashmë të përfunduar, Lundmark thotë se një tjetër po fillon.
Edhe pse Nokia ende synon të rrisë biznesin e saj të ofruesve të shërbimeve duke u shitur pajisje kompanive të telekomunikacionit, fokusi i saj kryesor është tani shitjen e pajisjeve për biznese të tjera.
“Vitin e kaluar ne patëm një rritje shumë të mirë të kompanisë prej 21 përqind, që është aktualisht rreth tetë përqind e shitjeve tona, afërsisht dy miliardë euro. Ne duam ta rrisim atë në dyshifrorë sa më shpejt të jetë e mundur,” tha ajo.
Kompanitë kryesore të teknologjisë përndryshe po bashkohen me prodhuesit e pajisjeve të telekomunikacionit si Nokia për të shitur rrjete private 5G dhe pajisje për fabrikat e automatizuara për klientët, kryesisht në sektorin e prodhimit.