Emri i stadiumit, FSHF i përgjigjet Braçes: Do sigurojmë të ardhurat për mirëmbajtjen

AKTUALITET


Federata Shqiptare e Futbollit ka bërë një deklaratë publike ku sqaron arsyet pse e ka nxjerr në shtije emrin e stadiumit të ri kombëtar, që është duke u ndërtuar dhe pritet të inaugurohet në nëntor. Federata jep disa shembuj në botë, ku stadiume të mëdha kanë emra komercial të markave të ndryshme botërore.  “FSHF, duke mirëkuptuar ndjeshmërine e publikut në lidhje me këtë proces dëshiron të bëjë me dije se vendimi i saj, për gjetjen e një sponsori për stadiumin e ri nuk është një shpikje shqiptare. Vetëm dy-tre stadiume në “Premier League” nuk kanë emra tregtarë: Liverpool, Old Trafford dhe Tottenham. Ekspertët vlerësojne që arsyet që këta të fundit nuk kanë bërë marrëveshje për “shitjen” e emrit lidhen me faktin që historia e emrit tyre, “shet” më shumë se sa emri i një sponsori”.

“Shumica e stadiumeve me histori dhe tradita, qindra vjeçare kanë emra tregtare. Ja disa shembuj në Europë dhe SHBA: Amex Stadium- Brighton, Etihad Stadium – Manchester, Emirates Stadium – London, Allianz Arena – Munich, Mercedes-Benz Arena – Stuttgart, Orange Velodrome -Marseille, MetLife Stadium – Neë Jersey USA, FedExField – Maryland USA, Bank of America Stadium – North Carolina USA, AT&T Stadium – Texas, Gillette Stadium – Massachusetts USA”, shkruan FSHF.


Të martën, Erion Braçe reagoi përmes rrjeteve sociale për emrin e ri të stadiumit kombëtar, duke u shprehur kundër shtijes së tij. Një ditë më pas, të mërkurën, federata sqaron zëvendëskryeministrin, duke u shprehur se shitja e emrin bëhet me qëllim për të siguruar të ardhura të mjaftueshme, që do të përdoren për mirëmbajtjen e stadiumit.

“Stadiumi i ri ka kushtuar shumë. Mirëmbajtja dhe menaxhimi i tij, do të kushtojë gjithashtu shumë. FSHF nuk ka qëllim tjetër veçse të garantojë të ardhmen e këtij impianti. Dhe kjo është një rrugë e njohur dhe jo një “shpikje shqiptare”, siç e sqaruam me shembujt e mësipërm. Shqetësimi publik i segmenteve të cakturara “tifozo-pushtetare”, në lidhje me çështjen e emrit, s’ka të bëjë me thelbin e çështjes marketing ose jo, madje as me problemin e emrit. Është thjesht, përsiatje dhe këndvështrim i një personi, që në edicionin e rradhës së përbaltjes, ende nuk e ka të qartë se si prononcohet: Si pushtetar? Apo si tifoz “i shqetësuar”, apo si politikan që kërkon kredo politike. Por pavarësisht kësaj ne garantojmë opinionin publik, tifozët, madje edhe ata që nuk mendojnë si ne, se i gjithë ky proçes do të zhvillohet, për të menaxhuar dhe mirëmbajtur sa më mirë, një impiant modern dhe me vlera si Stadiumi i Ri”.




Skip to toolbar